Tego niemieckiego producenta prawdopodobnie nie trzeba przedstawiać. Od 1999 roku zdobywa zaufanie motocyklistów na całym świecie. Akcesoria motocyklowe SW-MOTECH jednoznacznie kojarzone są z jakością i trwałością, a motocykle w Polsce są często wyposażane w systemy bagażowe tego producenta. SW-MOTECH rozszerza ofertę kufrów motocyklowych. Do tej pory wręcz legendarne stały się aluminiowe kufry TRAX ADV. Kufry z tworzywa (AERO i URBAN) cieszyły się znacznie mniejszym zainteresowaniem. Może się to jednak zmienić. W ofercie pojawia się nowość: kufry motocyklowe DUSC.
Solidna konstrukcja
Do tej pory nie polecałem nikomu wjeżdżania w teren motocyklem z kuframi z ABSu. Zazwyczaj już pierwsza wywrotka kończy się roztrzaskanym kufrem. Model DUSC zmienia zasady. Niemcy zaprojektowali kufry z odpornego na zarysowania tworzywa ABS o grubości 3 mm z solidną aluminiową ramą obwodową. Podczas uderzenia siły są początkowo pochłaniane przez wzmocnione narożniki z tworzywa sztucznego, a następnie przenoszone na aluminiową ramę. Materiał ABS powraca do pierwotnego kształtu po uderzeniu i odkształceniu. Tworzy to wszystko lekką i niezwykle wytrzymałą obudowę kufra. Dochodzi do tego jeszcze wodoodporność – w rezultacie mamy uniwersalne i praktyczne kufry z tworzywa ABS.
Na jakie motocykle są kufry DUSC?
Ze względu na niewielką wagę, solidną konstrukcję i estetyczny wygląd — kufry DUSC pasują do motocykla sportowo-turystycznego, jak i motocykla przygodowego. Jest to rozwiązanie dla motocyklistów, którzy potrzebują uniwersalnego zestawu bagażowego — od dojazdów do pracy w mieście po wyprawy motocyklowe. Na liście rekomendowanych motocykli znajdują się wszystkie motocykle Adventure, motocykle turystyczne, sportowe, ale również maxi skutery. Ogranicza tutaj w zasadzie tylko dostępność stelaży.
Kufry DUSC.
Kufer DUSC jest dostępny w dwóch rozmiarach: wariant M ma pojemność 33 litrów i waży 3,9 kg, wariant L ma pojemność 41 litrów, waży 4.1 kg i oferuje miejsce na jeden kask. Kufer DUSC może być używany zamiennie jako kufer centralny lub boczny — po lewej lub prawej stronie. Z pomocą odpowiedniego adaptera można DUSC zamontować na stelażach bocznych PRO lub centralnym bagażniku ADVENTURE RACK. Dotychczasowi właściciele rozwiązań bagażowych SW-Motech mają więc ułatwione zadanie. Zintegrowany system zamykania pozwala na zamknięcie kufra i zblokowanie go na stelażu jednym ruchem.
Jeden kufer SW-MOTECH wycenia na 330 Euro – osobno trzeba liczyć stelaże i adaptery. W ofercie producenta znajdziecie również zestawy bagażowe przeznaczone do konkretnych modeli motocykli. Takie zestawy są trochę tańsze. Kufry będą dostępne w Polsce w sprzedaży już w sierpniu 2023.
Specyfikacja kufrów SW-MOTECH DUSC.
- Rozmiar M 33 litry / Rozmiar L 41 litrów (zmieści się jeden kask)
- Używany jako kufer boczny lub górny
- Lekka i wodoodporna obudowa
- Wytrzymała, odporna na zarysowania skorupa ABS powraca do pierwotnego kształtu po uderzeniu
- Łatwy montaż na bagażniku bocznym PRO lub bagażniku Adventure Rack
- Kompozytowa skorupa ABS o strukturze 3D i solidna aluminiowa konstrukcja ramy
- System zamykania pokrywy i spinania ze stelażem – uwaga – zamek sprzedawany oddzielnie.
- Narożniki ochronne po stronie pokrywy z wygodnymi punktami mocowania
- Zintegrowane uchwyty do przenoszenia
- Zamek do zamykania otwierania walizki i połączenia z bagażnikiem (sprzedawany oddzielnie)
Jeżeli doceniasz to, co robimy, to:
Komentarze